štvrtok 28. augusta 2014

Veľký pred-odchodový closet cleaning.

Ako som už spomínala v predlošlom článku, sťahujem sa do Fínska a mám veľmi malý limit na váhu batožiny. Nemôžem si ani zďaleka zobrať všetko čo by som chcela (to sa týka hlavne lolita oblečenia) a je mi ľúto nechať to iba tak doma. Preto všetky tieto veci hľadajú nový domov :)

Záujemcovia sa musia definitívne ozvať najneskôr v sobotu ráno. Je možné osobné predanie na trase Žilina-Bratislava, prípadne ak by bol niekto priveľmi ranné vtáča, aj 5. septembra v Prahe.

Na cene je možné sa dohodnúť, neváhajte sa opýtať. Čo sa nepredá, proste zostane minimálne rok niekde zapadnuté v skrini, a to by bola škoda.


Guro šaty pôvodne Bodyline 
veľkosť M
(na vnútornej strane goliera špinavé od púdru, pri nosení to nieje vidieť)
30€  REZERVOVANÉ




Korzetová sukňa Bodyline
veľkosť M
22€ REZERVOVANÉ



Tmavo zelená sukňa Rabbit Heart.
Úplne prvá zelená sukňa tohoto typu čo bola ušitá. Je naozaj nádherná, dobrovoľne by som ju nikdy nepredávala, je ale bohužiaľ z ťažšej látky takže nieje možné aby som ju brala zo sebou.
29 €



Mnou šitá čierna spodnička. Dlho používaná, ale stále drží minimálne stredný objem. Všetok tyl je dokola olemovaný stužkou aby netrhal pančušky. 
Nieje bohvieako dokonalo ušitá, ale nejakej slečne-začiatočníčke ešte poslúži :)
6€ REZERVOVANÉ


Mašľa Baby the stars shine bright 15€

Čelenka s ostňami a fimo ružičkami 6 € REZERVOVANÉ

Čelenka s bielymi ružami 7 €



Tmavomodrý klobúk z HMka
4€



Čelenka s klapkami na uši
1 € REZERVOVANÉ 




Barety- nové nikdy nenosené
každý 1,5€


Gothic lolita bible Vol. 45, 47, 50.
Strihy sú nové, nevytrhnuté v každej. Nálepky ale skoro žiadne, inak v perfektom stave.
Každá 15€, ku všetkým trom naraz pridám aj nepoužívaný diár Innocent World, akurát je na tento rok. 
REZERVOVANÉ



Farby na vlasy Directions Turquoise a Midnight Blue
V každej zostala ešte asi tretina.
spolu 6€


*****

Veci ktoré darujem zadarmo k čomukoľvek vyššie uvedenému. :)

Spodné + samostatné mihalnice 




Čierny klobúčik, čelenka bola zlomená 
REZERVOVANÉ


Kedysi bol vnútri púder. Ešte stále sa do dá používať ako zrkadielko do kabelky, prípadne odkladať dnu malé veci ako náušnice a pod.


Peňaženka, úplne nová.



Zostala mi ešte kopa drobností, ktoré sa mi nechce fotiť, takže ku každému nákupu malý darček :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára