pondelok 13. januára 2014

Gothic Lolita Bible Vol.50, zima 2013 + Asumiko Nakamura diár

V poslednom čase sa mi veľmi osvedčil "systém odmien" ktorý aplikujem sama na seba, tj. keď niečo dôležité stihnem spraviť v stanovenom čase, môžem si niečo kúpiť :D Nieje to bohviečo pre moju peňaženku, ale ako motivácia to funguje bezchybne. A tak sa stalo že som po (celkom úspešnom) dokončení zimných klauzúrnych prác prišla k najnovšej Gothic Lolita Bible.


Kúpila som ju cez ebay, stála 36 dolárov (vtedy asi 25 eur, je slabý dolár treba nakupovať! :D), poštovné zdarma. Predajcu môžem jedine odporučiť, komunikácia prebehla bez problémov, nato že boli sviatky prišla celkom rýchlo. 
Možno preto že je to 50te vydanie, alebo jednoducho preto že začína nový rok k nej bol pribalený diár na rok 2014 ktorý ilustroval Asumiko Nakamura, v súčastnosti spolupracujúci s Innocent World. 





  

Diár je (vďaka bohu) takmer celý v angličtine, na každý mesiac jedna dvojstrana a na konci pár strán na poznámky. Na každej strane je iná ilustrácia. Je naozaj krásny, škoda že ho asi nevyužijem keďže na tento rok už diár mám...no uvidím.



A už k samotnému obsahu- nálepky. Určite nebudem fotiť každú stranu, to by bolo naozaj nadlho, ak by to niekoho zaujímalo určite sa dá niekde stiahnuť kompletný scan. 


Innocent World.


Babytssb. Nemôžem byť jediná komu to hneď udrelo do očí!


Viem že asi nemali topánky v jej veľkosti alebo čo ale mohli to aspoň zaretušovať, to je robota na 5 minút! :D


Juliette et Justine, to by som vedela nosiť!



Nejaké street snapy.



Už neviem čo to bolo, asi nejaký článok o pančuškách, ale táto slečna sa mi strašne páči *_* (zase tie obrovské boty, tu to našťastie nieje tak vidieť)


Victorian maiden, potom sa čudujeme že si lolitu spájajú s krojom :)



A na záver pri strihoch Manov art. 


Toto nieje moja prvá GLB, a určite nebude ani posledná, len neviem či má takýto štýl článkov o nich zmysel. Zaujíma vás to? Viem že väčšina si ju nezvykne kupovať nejako pravidelne... Budem rada ak mi napíšete váš názor :) 

9 komentárov:

  1. Ten diář je moc hezký, ale mě by dvoustrana na celý měsíc nestačila ani omylem :D A ty první šaty jsou úžasné! A pokud si koupíš další GLB, určité zas uvidím nějaké fotky ráda :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne práve celkom stačí keďže aj tak hlavne využívam priestor na poznámky vzadu a toho je tam celkom dosť :) Ale aj tak s neho spravím asi niečo ako "plánovač eventov" alebo také niečo :D

      Odstrániť
  2. Zrovna nedávno mi přišel jeden pár obrovských lolita bot, asi si je budu muset něčím vycpat, abych nedopadla jako slečny na fotkách, ale i tak jsou prostě moc velké, nevypadá to vůbec roztomile :D
    Určitě takové články piš i nadále, ráda se podívám alespoň na nějaké scany, když už si nemohu GLB dovolit. Ten diář závidím velice :<

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala nedávno rovnaký problém (nejakým zázrakom) sa mi zmenšila noha! Musela som predať väčšinu svojho botníka :/

      Odstrániť
  3. Kedysi som si zvykla sťahovať aspoň scany, no akosi ma to omrzelo, takže ja by som takéto články s preletom GLB (a pokojne aj iných podobných časopisov, sťahovala som aj Kera magazín, či ako to bolo :D) rozhodne uvítala!

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej aj ja som zvykla, ale tiež ma to nejako omrzelo....Takto je to také, iné :D Niekdy keď si spomenieš môžme niekam skočiť na kávu a donesiem ti na prelistovanie ak budeš chcieť :)

      Odstrániť
  4. Tyjo, to tě to vyšlo ještě celkem draho. :D Já ji měla z cdjapan za $25 včetně poštovného. Diář používám denně a absolutně ho zbožňuju, ale jinak se mi 50té čílo zdá slabší než 48. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej no ja som mala predchádzajúce čísla z Mbooku strašne lacno, ale tentokrát som si proste zmyslela neskoro a už bola všade vypredaná, takže som bola rada že som ju vôbec zohnala :D Mne sa celkom páčil aj obsah (nálepky ^^) ale je fakt že strihy a "návody" tentokrát neboli nič extra.

      Odstrániť
    2. Střihy jsou šíleně špatné, těšila jsem se, že zase AP nebo BABY dají nějaké fajn střihy a nic.. z toho, co tam dali prostě neušiješ ani Ň. :D Jinak.. street snap japonky s honey cake je šíleně skvělý! A nad tím VM krojem jsme se s Domi šíleně smály. :D

      Odstrániť