nedeľa 5. februára 2012

Bodyline OP akože Guro :)

Môj Guro záchvat pokračuje...a keď som tieto šaty našla na EGL-sales tak som proste nemohla odolať! 

Na Bodyline stoja 53 dolárov bez poštovného a dievčina ich predávala za 25 ako "zničené" od falošnej krvi.... NO NEKUP TO! :D

A vo štvrtok konečne prišli :) tak som sa na ne tešila že som sa trepala na poštu aj keď bolo -17 stupňov :D

narýchlo spáchaná fotka......

Plánujem v priebehu vekov dolaďovať doplnky a celkový outfit bude nosený na tohtoročnom AnimeShow. Tak hádam to stihnem a  ak nie Haloween to istí :D:D

3 komentáre:

  1. Stíhaš do Anime Show (Kedy je vlastne Anime Show? :D), vidím ťa tam v nich :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno Sys "narychlo" fotka ^^ ale vyzeráš na nej dokonale...k tebe ten štýl proste sedí (neviem prečo, ale ber to ako kompliment! xD lebo to tak bolo mienené)
    a spáchajme už LTD!! Mi prišla dnes GLB a niektoré strihy sútam celkom použiteľné! ^__~

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, prý "zničené"! :) Vypadají skvěle a krev je až děsivě realistická :D Skvělá koupě~

    OdpovedaťOdstrániť